.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسفیان ملا :آزادراه چهاربانده تهران - شمال در دست اجرا است
نماینده مردم آمل در مجلس گفت: آزادراه چهاربانده تهران - شمال از پردیس رودهن به سمت تونل آبشار آمل در دست اجرا است.

به گزارش شمال نیوز، عزت اله یوسفیان ملا شامگاه چهارشنبه در شورای اداری شهرستان آمل با بیان اینکه آزادراه چهاربانده تهران - شمال از پردتیس ردوهن به سمت آمل در دست اجرا است، درخصوص واگذاری جاده هراز به سرمایه گذار اظهار داشت:جاده هراز یکی از جاده های مواصلاتی کشور است و نیاز به سرمایه گذار ندارد.

وی با بیان اینکه برای ساخت یک پل در جاده هراز ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و نیاز به همکاری مسئولان امر است افزود: بودجه انقباضی است و دیگر حالت انبساطی ندارد و بودجه عمرانی را نمی توان با بودجه عمرانی سال قبل مقایسه کرد.

وی با عنوان اینکه در حال حاضر تخصیص اعتبار ساماندهی شده است گفت: با حمایت نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ۸۰ میلیارد تومان برای بخشی از پروژه هراز درنظر گرفته شد و تاکنون ۴۰ میلیارد تومان آن جذب شد و منتظر جذب مابقی اعتبار هستیم.

یوسفیان ادامه داد: بودجه یک فرایند احتمالی است و قطعی نیست و نشر اوراق در سازمان برنامه و بودجه سبب شد تا برخی از مشکلات فراروی برطرف شود.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به مشکلات تحریم اظهار داشت: مشکلات کشور داخلی است و این مسائل باید به دست خودمان رفع شود و اگر جنبه سیاسی مسائل اقتصادی حل شود، این مسائل نیز برطرف خواهد شد.

وی درباره فاضلاب شهری آمل گفت: این طرح از چاکسر شروع شده و ۵۰۸ کیلومتر طول دارد و برای اجرای آن نیاز به اعتبار بالایی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.